sıradanbirpazargünü

Gitsem mi? Dur ya biraz daha takılayım. Nasıl olsa biliyorlar geleceğimi. Biraz kitap okuyayım bari. Yok yok, o yatmadan önce okunacak kitap. En iyisi bulmaca çözmek. Son bulmaca sayılarını kaçırdım galiba. Ev arkadaşım atmasa bari. Gitgide tamamlamaya başlıyorum artık sayfaları. Hmm..Obelisk…hmm.. DİKİLİTAŞ! Evet. Uydu. Hmm…Bu da bitti. Neyse Windows 10’u yükleyeyim bilgisayara. Abla da ne gürültülü temizlik yapıyormuş ya. Dur sorayım.

+ Abla bir şeye ihtiyacın var mı? Aç mısın?

–  Yok annem, attım ağzıma oradan bir şeyler.

+ Tamam.

Neyse yavaştan hazırlanayım. Öf bulaşıklar kaldı. Su da buz gibi. Yüklemese miydim ya şu Windows’u? NE DEMEK %11? Bekle bekle içim şişti be! Ya mesaj atayım Whatsapp’tan bizimkilere bari, haber vereyim.

Abi ben iki gibi çıkıyorum. Marmaray, metro yapacağım. (Gönd…)

+ Alo? Tam da size mesaj atıyordum. Hazırlanmıştım, çıkıyord… Hm… Olsun olsun. (arka planda Zeynep’in agu’ları.) Ya temizlikçi abla geldi, hemen çıkamadım ben de. Olsun olsun, siz gidin sorun değil. Haftaya haberleşelim o zaman. Hı hı… Tamamdır anlaştık. Görüşürüüüz!

Kaldım mı dımdızlak? Beylikdüzü’ne gidiyorlarmış. Arkadaş bari haber verseydiniz, gelecek misin yoksa biz çıkıyoruz bak diye. Neyse artık. Ulan napcam ben şimdi? Boşuna mı makyaj yaptım? (mesaj sesi)

– Bak bak cevap da vermiyor.

+ Buyruun.

– Napıyorsun?

+ Kuzenler ekti beni. Moralim bozuldu..

– Aaa. Niye ki?

+ Başka yere yola çıkmışlar. Artık buluşabiliriz 😀

– Olur. Ben Sapanca’dan dönüyorum şimdi. Haberleşiriz 🙂

+ Kaç gibi görüşelim?

– 6-7? Uyar mı?

+ Arkadaş niye beni hep geç saatlere atıyorsun ya? Tamam.

Bari bizim çocuğa yazayım, çay tavla yapalım. Ulan bu da cevap vermiyor. Ne biçim gün bu ya? Anama gitseydim keşke. Kitap çevirime başlardım. Neyse artık. Ulan bu Windows 10’un yüklenmesi de bitmiyor ki. NE DEMEK %62? öF… Şurda bi Kinder çikolatam vardı ya. Abi ne kadar sıkılmışım ben.

+ Kızım ben çay demliyim mi?

– Demle abla demle.

%83. Öf. HEH BİTTİ. ANAA AÇILIYO. ALLAM BUGÜNLERİ DE Mİ GÖRECEKTİM. Kasmasa bari bilgisayar ya. Yadigar kaldı bana resmen. A ha açıldı. Hmm. Güzelmiş. Tamam anladık bana yeni sürprizlerin var! Tık.tık.tık. La gitsene anladık tamam! Ehh. Çişim geldi.

A ha. E bu ne şimdi? Windows 7, 10’un beslemesi gibi olmuş. Neyse güzel yine de.

– Kızııım?? İşin var mı?

+ 5’e kadar yok abla. N’oldu?

– Şu çamaşırları asıver be kızım. Hadi.

Alla alla. Mesaj atıcam ev arkadaşıma. Bi bira borçlu bana. Lan bu ne? Nasıl bi çorap abi bu? Anam iç içe giyilmiş. ANAM BÖYLE Mİ ATTIN MAKİNAYA ABLA YAA!!!?!* Hoff… Ulan ne güzel güneş vardı kaçırdım ya. Ne güzel Moda’da çayımı içecektim. Neyse bu da bitti. HEH! Bitmiş Windows. Freecell oynayayım bari. Şu şuraya…bu da buraya…oha sardı lan. Dur bi daha… Tıkandık. Baştan başlat…evet eminim… Heh.

Neyse geç kalmadan çıkayım bari ya. Dur dur çıkmadan bişeyler atıştırayım da dışarda yemeyeyim. Ulan canım nasıl da lahmacun çekti ya… Ahahah dün bana lahmacun ısmarlayacaktı bak unuttu. Yok soğukmuşmuş da… Neyse sahlep ısmarladı, canım yoldaşım. Domates…evet burda..zeytin de biraz, zeytinyağı, peynir…nar ekşisi. Olum çok güzel oldu..Yapmaaaa!!! Ekmeğim gitmiş. Neyse abla yedi herhalde. Afiyet olsun. Çıkıp alayım.

Ohh doydum. Kalk kız, geç kaldın bile.

Neler yaptım ben bugün? Hiçbir şey. Aferim kızım! Bari yazayım ya. Aaa biri Amerika’dan  bloguma bakmış. Oha, nerden buldun beni lan? Stalker mısın nesin arkadaşım sen??!! Neyse Türkçe anlamaz herhalde, bilmiyorsa… Ameeaan zaten burayı okuyan sen ben bizim oğlan. Bi tek onları seviyorum zaten eheheh.

Yazayım bari, napayım. Sonra Yoldaşımın gönderdiği kitaba bakar, sızarım.

Leave a comment